• از امروز این تیپ به شرکت شما می آید
  • صورتهای مالی اساسی با یادداشتهای توضیحی، گزارشات متنوع، خروجی به اکسل منظم، سرعت بالای دریافت گزارشات، توسعه و بروز رسانی دائمی
  • با ما تماس بگیرید

چرا نرم افزار حسابداری تیپ؟


چرا نرم افزار حسابداری تیپ؟

سپیدار همکاران راهکاران

همانطور که می دانیم با توجه به سرعت گردش اطلاعات در این عصر و همچنین کسب سریع اطلاعات فعالیت یک شرکت در فضای مجازی و در پی آن آگاهی کامل مشتریان از نقاط قوت و ضعف کالا یا خدمات ارائه شده یک شرکت و به تبع آن مقایسه آن کالا یا خدمات با شرکت‌های مشابه دیگر، مدیران شرکت برای تصمیم گیری در خصوص ادامه عرضه کالا یا خدمات و یا تعیین قیمت در بازار رقابتی نیازمند اطلاعات به هنگام و سریع می‌باشند. همچنین ریسک خطای محاسباتی پرسنل دست‌ اندرکار نیز یکی دیگر مشکلات موجود در ثبت اسناد و تهیه گزارشات به صورت دستی می باشد، از طرفی دیگر تهیه گزارش جامع و مدون مدیریتی هزینه بر و زمان بر می باشد. با توجه به موارد بیان شده تمامی کسب و کارها برای انجام امور حسابداری خود نیاز لاینفک به نرم افزار حسابداری دارند و انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران و حسابداران می باشد. سپیدار همکاران  راهکاران

سپیدار

خصوصیات نرم افزار حسابداری مناسب در مقاله نرم افزار حسابداری چیست و بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟ کاملا برای شما بیان شده است که شامل موارد زیر می باشد. سپیدار همکاران  راهکاران

* یکپارچه بودن نرم افزار: 

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نرم افزار حسابداری در نظر بگیرید یکپارچه بودن نرم افزار با کلیه زیرسیستم ها مانند انبار، خزانه، خرید، فروش، چک، دریافت و پرداخت، تولید و ...

* متناسب بودن امکانات نرم افزار با نیاز شرکت شما:نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری یکی از ارکان اصلی شرکت شما برای ثبت اطلاعات مالی و گرفتن گزارش های کاربردی مورد نیاز و البته سریع میتواند زمینه ساز پیشرفت شرکت به شمار آید و تعویض آن مستلزم صرف هزینه های جانبی خواهد بود. پس قبل از خرید نرم افزار حتما این نکته را در نظر داشته باشید که نیاز شرکت خود را تا چند سال آینده نیز در نظر بگیرید. بهتر است قبل از خرید نرم افزار حسابداری تمام امکانات مورد نیاز خود را یادداشت نموده و سپس نسبت به خرید نرم افزار اقدام نمایید. سپیدار همکاران  راهکاران

* قابلیت توسعه و به روز بودن نرم افزار با تکنولوژی روز دنیا:

سرعت تغییر تکنولوژی بسیار سریع است و منجر به کوتاه شدن عمر تکنولوژی ‌های نرم ‌افزار می‌گردد همچنین این مورد را در نظر بگیرید که شرکت شما در حال پیشرفت است و ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود، پس شرکت ارائه‌ دهنده می ‌بایست با رصد تغییرات تکنولوژی ‌های نوین، امکان آپدیت و توسعه امکانات نرم افزار (ماژول) خود را داشته باشد.

 

* تطابق با استانداردها، قوانین و مقررات و شرایط مشتریان: 

همانطور که می دانید قوانین در خصوص تهیه صورت های مالی و گزارش های مالی، حقوق و دستمزد، محاسبه مالیات و دیگر گزارش های مورد نیاز برای خارج سازمان در حال تغییر می باشد.در عین‌ حال نرم ‌افزار حسابداری باید به شیوه ‌ای طراحی ‌شده که امکان تغییرات بر اساس قوانین و نیاز مشتری را داشته باشد در واقع کدینگ و الگوی سند به گونه ای باید طراحی شود که پارامتریک و قابلیت انطباق با شرایط مشتری را داشته باشد.

* دریافت گواهی نامه از مراجع ذی صلاح:

کسب گواهی نامه های مختلف در زمینه فنی، امنیتی و رعایت استانداردهای حسابداری و یکی از نکات کلیدی می باشد که بهتر است قبل از انتخاب نرم افزار مورد بررسی قرار گیرد.

* قیمت:

هنگامی که صحبت از خرید نرم افزار حسابداری می شود، بهای خرید آن یکی از مسائلی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قیمت نرم افزارها بر اساس مواردی همچون امکانات ارائه شده، زیرسیستم های نرم افزار، پیچیدگی کسب و کار و شهرت نرم افزار محاسبه می شود. برای انتخاب نرم افزار حسابداری حتما به این موضوع دقت فرمایید که برخی از نرم افزارها دارای قیمت بسیار بالایی نسبت به امکاناتی که ارائه می دهند، می باشند. جهت خرید یک نرم افزار حسابداری، برقراری معادله ارزش میان موارد فوق و رعایت صرفه و صلاح در خرید همچنین مقایسه بین قیمت و امکانات ارائه شده آن ها بهترین روش برای تشخیص برنامه حسابداری مناسب میباشد.

* پشتیبانی و آموزش:

بعد از خرید یک نرم افزار برای آشنایی با آن نیاز به پشتیبانی و آموزش مناسب دارید. پشتیبانی و راهنمای کاربری نرم افزار (help) و یا آموزش ضعیف باعث سردرگمی شما می گردد و نرم افزارهایی میتوانند نیازهای مشتریان خود را تأمین کنند که به بیان ساده مراحل کاربری نرم افزار را در فایل راهنمای خود به صورت جامع ارائه نموده باشند. پس قبل از خرید نرم افزار این مورد را بررسی نموده و نظر کاربران را در مورد پشتیبانی نرم افزار مورد نظر بررسی نمایید.  سپیدار همکاران  راهکاران

حال با توجه به موارد فوق نرم افزار حسابداری تیپ یکی از مناسب ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار می باشد.

اما سوالی که برا شما پیش می آید این مورد است که چرا تیپ؟

همکاران

  • در صورت نیاز به مشاوره رایگان و دریافت نرم افزار با واحد فروش تماس بگیرید.

  •  
  •  
  • * هر بنگاه یا شرکتی هنگام تأسیس به دنبال تداوم فعالیت در نتیجه سود‌آوری می‌باشد. به بیان دیگر راز بقاء و تداوم فعالیت یک شرکت میزان سود‌آوری آن شرکت می‌باشد. اینکه به نسبت فعالیت‌های انجام شده و مخاطرات ضمن فعالیت این میزان سود، تکافوی ریسک‌های شرکت را می‌نماید یا خیر؟ همچنین آیا میزان سود تحقق یافته مورد انتظار، بر روند شرکت اثر مثبت داشته یا اثر منفی؟ و چنانچه اثر منفی داشته که زنگ خطر را در عین سودآوری برای شرکت به صدا در می‌آورد، کدام فعالیت‌ها بیشترین تأثیر را در این اثر منفی داشته و برای رفع آن ها چه باید کرد؟ نرم افزار حسابداری تیپ امکان مشاهده سود و زیان لحظه ای و آنلاین به تفکیک هر فاکتور و با هر ارز دلخواه را برای کاربران خود فراهم کرده است.
  •  
  • یکی از این اطلاعات میزان سود مورد انتظار یک کالا می‌باشد که که به آن "حاشیه سود" می‌گویند.
  • * برای به دست آوردن حاشیه سود، می‌بایست اطلاعات دقیقی از هزینه‌های انجام شده مستقیم یا غیرمستقیم بر روی آن کالا یا خدمات داشت تا بتوان "قیمت تمام شده" آن را محاسبه نمود و قیمت فروش آن را با حاشیه سود مورد انتظار قیمت گذاری نمود و پس از قیمت گذاری مشخص خواهد شد که با این قیمت چه سهمی از بازار را در مقایسه با محصولات و خدمات مشابه می‌توان کسب نمود با توجه به اهمیت این موضوع این نرم افزار این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده که بهای تمام شده دقیق، هوشمند و صحیح برای محصولات خود داشته باشند.  نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران  راهکاران
  •  
  • * یکی از عوامل مهم تصمیم گیری کلان مدیران شرکت، محاسبه میزان دقیق سود شرکت میباشد. همانگونه که اطلاع جامع از میزان فروش کالاها در سیاست گذاری فروش آن کالاها موثر است، اطلاع کامل از میزان دقیق سود حاصل از تقسیط فروش هر کالا و تصمیم گیری در خصوص آن می تواند به افزایش فروش یک شرکت منجر شود. با استفاده از ماژول اقساط و تسهیلات تیپ، خرید و فروش اقساطی، تسهیلات و اعتبارات و یا اجاره ها به صورت هوشمند و به تفکیک سود تحقق نیافته می تواند ثبت شود. که به راحتی با وارد کردن مبلغ اضافی یا سود دوران نسیه یا اقساط و یا وارد کردن نرخ سود می توان از این امکان بهره برد.
  •  
  • * ماژول تولیدی پیشرفته این نرم افزار ویژه شرکت های تولیدی برنامه ریزی شده است که با رصد کردن مراحل مختلف تولید (هزینه یابیسپیدار بر مبنای فعالیت ABC) مانند بهره وری تولید، سربار، هزینه های ثابت و متغیر و ...، بتوانند به راحتی خطوط مختلف تولید را مدیریت نمایند. استفاده از این امکان‏، تمام مراحل تولید یک کالا را از انبار مواد تا انبار محصول به خوبی مدیریت نموده و اطلاعات مناسبی در این خصوص به استفاده کننده خواهد داد. همچنین هر هزینه مستقیم یا غیر مستقیم ثبت شده در حساب­ها را میتوان به قیمت تمام شده محصول مورد نظر در خط تولید مورد نظر اختصاص داد و بر مبنای فعالیت انجام شده (ABC)، آن هزینه ­ها را بر قیمت تمام شده محصول ساخته شده، سرشکن و در کاردکس کالا به صورت اتوماتیک اعمال نمود. اطلاعات متنوع و بیشمار از قبیل تعداد محصول سفارش داده شده و تعداد محصول در جریان ساخت خط تولید، تعداد محصول تکمیل نشده و حتی اینکه محصول مورد نظر در کدام مرحله از خط تولید قرار دارد. و یا میتوان برای تولید یک محصول مطابق با برنامه ریزی تولید و یا قرارداد تحویل کالا تاریخ سررسید تعیین نمود و در نهایت مشاهده نمود که یک محصول چند روز قبل از سررسید به اتمام رسیده است و همچنین مشاهده نمود هر خط تولید با توجه به مواد اولیه ارسالی به خطوط تولید مختلف و محصولات تعریف شده آن خطوط در همان لحظه قرار است چه تعداد محصول نیمه ساخته یا محصول نهایی تولید کنند.
  •  
  • * نرم افزار حسابداری تیپ، اولین و تنها نرم افزار حسابداری در کل کشور می­باشد که موفق به دریافت گواهی امنیت اطلاعات (افتا) شده است که میتوان در این لینک آن را مشاهده نمود.
  •  
  • * نرم افزار حسابداری تیپ، امکان تهیه صورت‌های مالی مقایسه‌ای جامع به همراه یادداشت‌های توضیحی (استاندارد حسابداری 1) را در کسری از ثانیه فراهم نموده و علاوه بر آن برای درک بهتر مدیران، طبقه‌ بندی حساب‌ها را به صورت استاندارد، اما بر اساس حسابداری مدیریت در اختیار کاربران قرارداده تا با هر سطح از معلومات بتوانند هر کدینگ دلخواه یا سلیقه‌ای خود را اعمال و در نهایت یک گزارش استاندارد و قابل اعتماد و قابل درک در اسرع وقت (چند ثانیه) ارائه نمایند.
  •  
  • * تسیهم هزینه های تولید مانند حقوق و دستمزد، سربار، هزینه های مستقیم و غیر مستقیم و سایر هزینه های مرتبط با فرایند تولید که به صورت ویژه شناسایی یا با روش های دیگر به دست می آیند را می توان همزمان و با تکمیل تولید، به قیمت تمام شده کالای ساخته شده تسهیم نمود (استاندارد حسابداری 8). به عبارت دیگر قیمت تمام شده کالای ساخته شده با احتساب ارزش افزوده ایجاد شده بر آن به هنگام تکمیل تولید محاسبه خواهد شد و دیگر نیازی به محاسبه ادواری و دستی و یا تسهیم آن به تعداد تولید شده نخواهد بود.
  •  
  • * نرم افزار حسابداری تیپ ویژه انجام امور مالی بنگاه های اقتصادی شامل شرکتهای دولتی و خصوصی، تعاونی ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک و ... می‌باشد که با توجه به نیاز شرکتها و موسسات و فروشگاه ها در حوزه های مختلف خدماتی، بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری و همچنین مجموعه هایی که دارای فروش با حجم بالا می‌باشند طراحی و تولید شده است و میتواند به صورت جزئی و یا کلی (ماژولار) حسب نیاز تهیه گردد.
  •  
  • * یکی از امکانات قابل توجه این نرم افزار یکپارچه بودن آن می باشد این بدان معنا است که تمامی زیرسیستم های این نرم افزار مانند انبار، خزانه داری، تولید، چند ارزی، بهای تمام شده، پنج واحد شمارش، بازرگانی، اقساط و تسهیلات و ... با هم یکپارچه و مرتبط بوده و همچنین بعد از خرید نرم افزار نیز می توان هر ماژول دلخواهی را به آن اضافه نمود.
  •  
  • * با استفاده از نرم افزار حسابداری تیپ می توانید هزینه های خرید و فروش خود را به صورت هوشمند کنترل نمایید. این ماژول به مدیران این امکان را می دهد که هنگامی که یک خرید اعم از خرید دارایی های ثابت یا خرید کالا یا فروش آنها در شرکت اتفاق می افتد امکان ثبت مضاعف و تکراری هزینه های انجام شده بر روی آن خرید یا فروش (مانند حمل و بارگیری و تخلیه و نصب و ...) محدود شود و فقط یک بار این هزینه ها به خرید یا فروش انجام شده تعلق بگیرد.
  •  
  • * همانطور که در فوق هم اشاره شد یکی از اصلی ترین و مهم ترین نیاز مدیران و مسئولان هر موسسه، شرکت یا سازمان برای برنامه ریزی های آینده شرکت و پیش بردن شرکت در مسیر اهداف بلند مدت تهیه گزارش مدون و مدیریتی می باشد. نرم افزار حسابداری تیپ این گزارشات را به همراه گزارشات مدیریتی سودمند در نرم افزار خود تعبیه و به مشتریان ارائه می‌دهد، تا هر شرکت کوچک یا بزرگ به سرعت بتواند گزارشات حیاتی را دریافت و به سرعت بتواند خود را با مشتریان و شرایط و تغییرات کسب و کار خود منعطف نماید. این نرم افزار شامل سیستم گزارش ساز آنلاین بوده و بیشتر از 8400 گزارش متنوع را دارا می باشد. همچنین این گزارشات 28 مدل خروجی متفاوت بر اساس نیاز کاربران را دارند.
  •  
  • * یکی دیگر از بحث های مورد اهمیت بین کاربران نرم افزار، پشتیبانی آن می باشد. این نرم افزار یک سال پشتیبانی رایگان را برای کاربران خود فراهم کرده است. قیمت مناسب پشتیبانی آن برای سال های متمادی نیز یکی دیگر مزایای آن می باشد. همچنین کاربران می توانند به اشکال مختلف (تلفن، آنلاین و یا از طریق تیکتینگ درون نرم افزار) از خدمات پشتیبانی استفاده نمایند.
  •  

سپیدار

 

* ویژگی های دیگر محصول:

      1. نصب آسان و بدون نیاز به دانش فنی.

      2. کاربری ساده به همراه راهنمای جامع.

      3. بروز رسانی دائم و ساده.

      4. ارتباط با مشتریان و اطلاع رسانی آنلاین.

      5. نصب بر روی انواع سیستم عامل ها.

      6. امکان کنترل لحظه ای توسط مدیران شرکت و مدیران مالی.

      7. اطمینان از صحت ثبت اسناد حسابداری (تمام اسناد می توانند بدون دانش خاصی به صورت اتوماتیک ثبت شوند).

      8. رعایت کلیه موارد استاندارد شماره 8 حسابداری (حسابداری مواد، کالا و خدمات) به صورت دائمی.

      9. امکان اجرای حسابداری مدیریت به این معنی که دو شرکت با فعالیت یکسان میتوانند تنظیمات در رفتار حسابداری خاص خود ویژه مدیر خود را بدون محاسبات اضافی توسط کاربر انجام دهند و ...

      10. اعمال حسابداری تعهدی اتوماتیک.

      11. عدم وابستگی به نیروی کار ماهر در همه بخش های واحد مالی به دلیل محاسبات اتوماتیک و هوشمند.

      12. همگام سازی با فروشگاه اینترنتی.

      13. سیستم حقوق و دستمزد یکپارچه.

 

حال خودتان به این سوال پاسخ دهید که چرا تیپ؟

 

نرم افزار حسابداری

 

 

 

نام نویسنده :مدیر سایت
آیا این نوشته را دوست داشتید؟

دیدگاهتان را بنویسید

Captcha

دیدگاه ها

نام : غزاله مقدم     ایمیل : MOQDMQAZALEH@GMAIL.COM    

مفید بود پیشنهاد میکنم حتما مطالب رو بخونید
پاسخ
نام : ادمین وب سایت

ممنون از دیدگاهتون

مقالات مشابه